Peerless Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 På min søsters Polo 6N så har kassa tatt kvelden. Motorkode AEA og girkasse CLJ. Er det noen av dere guruene der ut som vet hvilken type kasse som vil passe på denne motoren? Har prøvd å søke igjennom forumet, men det var lite info om CLJ...? Eller er det jeg som ikke kan leite...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 http://www.norskbildelesenter.no Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 trur alle som har polo 6N frykter sånt:( hvor langt har din gått? min nærmer seg 170tusen.. still rolling:afro Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peerless Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Denne har gått rett over 130 tusen. Ser ut som en splint el. lign. har kommet ut gjennom huset. Et hull der noe større enn en 20 kroning... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 skemmendes det går å lage så dårlige kasser igrunn.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 er vel simringen ved drivakslingen som er dårlig. går lekk å tømmer girkassa for olje. sjekk den å kassa bør holde lengre. var iallefall det som skjedde når min kasse havarerte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 skummelt ditta her..men over til topic.. er det en 1.4 eller 1.6? har lest her på poloforumet at ei girkasse fra en eldre polo skulle passe på noen av 6n iallefall.. eneste forskjellen som ble var at 5giret på 6N kassen var 2800rpm på 100km mens på andre var det 3000rpm på 100km.. mener å huske å ha lest det! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg