Turboed1 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 og oljelampa begynte å lyse når bilen gikk ned til 1000rpm om jeg ruset motoren opp til ca 1500rpm forsvant lampa.. Det der har jeg sett før,to ganger faktisk,og det endte med ras begge gangene... det er nesten helt sikkert en dårlig/manglende/løs/lekk simring/o-ring/endeplugg i oljesystemet. Husk at om lampa såvidt slokker så har du fremdeles bare 0.2-0.3 Bar trykk....på 1500 rpm er det alt for lite. Du skal kunne ta ut pluggene,skifte olje til egentlig hva som helst viskositet, 0W-20 om du så vil (og det er "vann" i mine øyne),og lampa skal slokke etter 2 sek på starteren. Og den sviver bare med 350-500 rpm... kan du ikke det,så er ikke "tynn olje" problemet. Da har overhalingsfolket glemt en oring på oljepumpa/pickup'en eller noe i den duren.... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.