wolfram Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har en vw caddy og i den nye type vognkort jeg har står det "min innpress 47" Hvordan innpress kan jeg da ha lovlig på felgene jeg velger? fra 47 til og med 62? eller? Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Har en vw caddy og i den nye type vognkort jeg harstår det "min innpress 47" Hvordan innpress kan jeg da ha lovlig på felgene jeg velger? fra 47 til og med 62? eller? Søk. Ligger hauevis med tråder her om akkurat det temaet. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Har en vw caddy og i den nye type vognkort jeg harstår det "min innpress 47" Hvordan innpress kan jeg da ha lovlig på felgene jeg velger? fra 47 til og med 62? eller? http://www.bmwccn.no/rogaland/felginformasjon.html Se der om du blir klokere. :peace: Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 http://www.bmwccn.no/rogaland/felginformasjon.html Se der om du blir klokere. :peace: takk.. men... ble ikke så mye klokere verken på google eller på den linken greie er at 47 står som min innpress felgbutikken har levert meg felger med 35 i innpress og mener at dette er fullt lovlig og ikke noe problem.. hovedproblemet mitt blir når jeg skal senke bilen.. da kommer skjermene til å knekke av med det innpresset greiea er da at jeg vil gå til butikken og kreve andre felger. kan jeg det tro? og hvilket innpress kan jeg da godta? Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Med mindre du får TÜV-papirer på felgen, kan du da ikke ha mindre enn ET 40 (eller strengt tatt ET 39,5). Kan endre 15mm pr aksel, dvs 7,5 pr side Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Med mindre du får TÜV-papirer på felgen, kan du da ikke ha mindre enn ET 40 (eller strengt tatt ET 39,5). Kan endre 15mm pr aksel, dvs 7,5 pr side Og det vil vell med andre ord si at du ikke har lov å kjøre med disse flegene... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Og det vil vell med andre ord si at du ikke har lov å kjøre med disse flegene... Det stemmer. Litt avhengig av bredde vil de stikke utenfor skjermkanten også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Det stemmer. Litt avhengig av bredde vil de stikke utenfor skjermkanten også Det er litt kjiipern om du har senket litt eller myke dempere/fjærer.. Men tilbake til emnet, stikk tilbake til forhandleren med dekkene og felgene å hør hva du skal gjøre siden du ikke kan bruke det. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg