frank1982 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 hvor i akershus / oslo område kan man få tak i forsterket clutch (utenom KRB) trenger en til min mi16 motor. den gamle clutchen liker ikke turbo. Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 hvorfor ikke krb? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Kodlevodl (Kollevold) har vel et godt utvalg i clutch. Selv om jeg kjøpte min hos KRB. Han har dønn peiling på akkurat det jeg trengte, mens Kollevold måtte bla i katalogen for å se om de fant noe. Ikke noe gæærnt om Kollevold altså. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja kanskje kollevold ja... KRB passer ikke helt min lommebok om dagen :) Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Mulig Clutch & Brems på Alnabru har no også. De kan iaf spesiallage sinterlameller hvis det er spesielle saker det er snakk om. Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 husk at trykkplata di også bør byttes ;) nytter ikke med værsting clutch når trykkplata ikke henger med.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 nei må ha nye hele saken. helvetes kjedelig når turbotrykket kommer å jeg ser turtelleren bånne og speedometeret står like rolig.. :shake Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Når jeg tenker etter så ble det ikke særlig dyrere å kjøpe clutch hos KRB enn hos Kollevold i mitt tilfelle. Tror faktisk ikke Kollevold fant noen i katalogen sin som dekket mitt behov. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja kan jo ta en telefon. har bare litt dårlige erfaringer, kun med tanke på pris da. Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 KRB er vel ikke den billigste gutten i skuffen, men han strekker seg ganske langt for å hjelpe deg. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja stemmer det. kiddie har lagt igjen en del titusener der. huff.. Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg