Hawkon88 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 jeg prøvde selv å sote vinduene mine med solfilm i går med mislykket resultat. håper på noen som kan, eller kjenner noen som kan hjelpe meg/gjøre jobben noen lunde billig? 99mod passat, alle ruter på siden og bak, ikke frontvindu. EDIT: stv mob: 41 67 73 55 mail: smilussmil@hotmail.com sikkert feilpost, og svar på dette før, men jeg er tydeligvis for dum til å finne riktig del av forumet og en tilsvarende tråd. :) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 er ikke ekspert, men kan jo kanskje prøve for deg... hvor kresen er du da? skal det være 100%? ligger jo ett firma på kokstad ved sidenav jafs som driver med slikt... send gjerne en pm, da det er litt mange tråder å holde øye med på denne siden.. Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg