Gå til innhold

Drift Battle - License Day, lørdag 14. april 2007

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

det er meget morro og høre remye, jeg dro kl 20 på kvelden etter og ha børstet banen med de andre som ble igjen.

 

gleder meg som en unge til neste treff (19 mai på lånke )

 

mvh Erik ( han som stod i pitten og raggade på scooter )

 

Tror vi er noen av de første som har satt rundetid på skogen med feiekost Erik.. Hehe..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en etter lengtet lørdag. babyhmm? Var gøy å få prøvd seg litt. Å så fine bilder mange har tatt. Må bare takke alle som var der for en hyggelig å morsom dag, (selv om jeg fikk kjøre forbud noen timer) å håper vi alle kan få en konge bra sesong. Sol å bra vær er bestilt. :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Ealoken. "Kan han med den GAMLE mærsje 190E flytte'n".

Du er politisk korrekt over speakeranlegget :D

 

Mr Max.. Fet lyd i bilen din!

seff. alle biler som ikke hadde noe og gjøre i pitten UTENOM "Herbie" og crew bila måtte ut. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff. alle biler som ikke hadde noe og gjøre i pitten UTENOM "Herbie" og crew bila måtte ut. hehe

 

Joa.. men hadde noen skreket til deg, "flytt den gamle traktoren" så hadde du sikkert reagert litt.. Han tenkte sikkert på måten du ordla deg..

 

Det finnes vel ikke mange 190er som ikke er "gamle"?

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa.. men hadde noen skreket til deg, "flytt den gamle traktoren" så hadde du sikkert reagert litt.. Han tenkte sikkert på måten du ordla deg..

 

Det finnes vel ikke mange 190er som ikke er "gamle"?

det var 4 gang jeg ba eieren om og flytte den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult! :)

 

 

 

Ikke så kult! :)

 

Ja. Var digg å rekke treffet :). Har skrudd som en idiot siden bilen kom inn i garasjen 12 februar. Noen barnesykdommer var det jo, og bilen trenger litt flere understellsdeler osv som er på vei nå.

 

Takk til deg og crewet for et flott treff.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Var digg å rekke treffet :). Har skrudd som en idiot siden bilen kom inn i garasjen 12 februar. Noen barnesykdommer var det jo, og bilen trenger litt flere understellsdeler osv som er på vei nå.

 

Takk til deg og crewet for et flott treff.

ja, var litt "veltefare" hersker ;)

gleder meg til og se deg på kommende treff,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si tusen takk til alle som var på Rudskogen denne dagen. Vakter, førere, publikum, værguder og alle andre som var med å gjøre dette til det beste driftingarrangementet vi noen gang har arrangert!

 

Bilder fra arrangementet, samt pressemeldingen som ble sendt ut på søndag kan sees på http://www.drift-battle.no... :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikker sagt det mange ganger før, men jeg kan ikke få takket deg Fredrik, Kenneth og Tron Bakkom for at jeg fikk kjøre.

Jeg er EVIG takknemlig og litt til!:thanks

 

Neste gang så skal jeg komme sterkere tilbake med en bil som fungere ordentilg..

 

Treffet i helgen var strålende. Proft gjennomført.

 

Mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår