MRGOOK Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Yes, som topicen sier, hovedlyktene vil bare være i parkeringslys/nærlys modus.. Skjer ingenting når jeg trykker lysknappen all-the-way. Likevel fungerer fjernlyset, riktignok bare hvis jeg holder den inne, så det tyder på at lampene er i orden. Sannsynligvis er det bare noen ledninger som er løse etter litt aktiv kjøring :P Har jo ikke fått tid til å gjort noen ting med den, trodde jo til nå at instrument/dashboardlyset var gått pga. løs ledning, da jeg fant ut at det finnes et rullehjul for å stille på den igår haha :D Kjørt i ett par uker fartsblind på kvelden jeg da ;) Noen som har noen tips/hint på hvor jeg skal lete etter ledningen? Hvilken sikring er det f.eks.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 høre du klikk i relèt? Kan vere det som er gåent. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 sikkert brytern som er ødelagt. jeg hadde det samme problemet. det hadde mange andre som hadde hatt det da jeg la inn tråd på forumet, da var det en som tipset om åpne og rense brytern, det hjalp men varte ikke lenge. så da ble det en ny bryter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hmm hakke hatt tid til å sjekke det ut, har jo jobbd hele påsken så har det vært poker og xbox360 hele kvelden/natta.. Men nå har kjørecomputeren begynt å fucke også.. Viser oljetemperatur korrekt, men kilometerteller og dermed også bensinbruksmåleren har stoppet opp.. Mulig det er sammenheng? Åssen stiller man klokka der forresten? Er det bare å blyant/penn?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 bryteren så fin ut... kor finne eg releet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 testa me en kompis sin bryter, funka hellar ikke da.. kor finne eg releet?? nå er det litt bingo om kjørecomputeren funker korrekt eller ikke, men det er ikke så viktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 når tenningen er av, vifter vindusviskerene en gang når jeg trykker på lysbryteren helt inn begge hakkene når den var ikke montert på?! skjer ikke når jeg har satt alt skikkelig inn igjen, dette skjedde sist gang jeg tok den ut og?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg