asona_er_best Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Volvoene fikk motorstopp og kom seg dessverre ikke frem, oplene rustet bort i køen morsom du. hvor er pointet i å disse andre bilmerker som folk liker?? det er ufattelig barnslig, sitter voksne folk å bruker tia si her inne på å si sånt, det er heller det som er patetisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 morsom du. hvor er pointet i å disse andre bilmerker som folk liker?? det er ufattelig barnslig, sitter voksne folk å bruker tia si her inne på å si sånt, det er heller det som er patetisk! Dumme spørsmål fortjener dumme svar er det noe som heter. Jeg syntes det var et dumt spm og ga derfor et dumt svar med en liten skvett humor. Kall meg gjerne en idiot Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 KlovnDaniel, håper du ikke henviser til deg selv når du sier "voksne". Du har hatt dine usaklige innlegg du og. Men for å vær saklig, så må jeg nesten hive meg på en strømstad-tur i fremtiden, ser morro ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 KlovnDaniel, håper du ikke henviser til deg selv når du sier "voksne". Du har hatt dine usaklige innlegg du og. Men for å vær saklig, så må jeg nesten hive meg på en strømstad-tur i fremtiden, ser morro ut! hehe jeg er da langt i fra voksen, var ikke det jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hva er dette? Dette er en Secma. 500ccm, 22hk, koster 130 laken.. En her i byen som selger bla. -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 det er MANGE cleene fine volvoer utpå å skall du c. Hva er det som gjør en Volvo clean? Er det R-sport trekk og slike "snowcaps" og i hjelsota lykter rund baut? Det er ikke mange cleane volvoer ute å går, det skal jeg bare si deg, En original Volvo 240 med kappa fjører og Eiker felger er vel ikke akkurat clean? Hjelper lite att bilen er nyvasket. Dere volvo gutta veit å misbruke diverse stilarter, og prøver å imponere oss andre med å slenge ut ord i hytt og pine. :thanks Noen som har flere bilder fra Strømstad? Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hva er det som gjør en Volvo clean? Er det R-sport trekk og slike "snowcaps" og i hjelsota lykter rund baut? Det er ikke mange cleane volvoer ute å går, det skal jeg bare si deg, En original Volvo 240 med kappa fjører og Eiker felger er vel ikke akkurat clean? Hjelper lite att bilen er nyvasket. Dere volvo gutta veit å misbruke diverse stilarter, og prøver å imponere oss andre med å slenge ut ord i hytt og pine. :thanks Noen som har flere bilder fra Strømstad? Ja tyskere hater de, men tyske stilarter det skal de ha. 94 modell 240classic med 17" eiker felger er jo old school :hvaskjera kanskje pga den har classic i navnet Ikke diss r-sport trekk eller r-sport i det hele tatt audi fanatic, det er det eneste 240 gutta lever for. Forresten er r-sport trekk veldig stygt akkurat som bilen Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hva er det som gjør en Volvo clean? Er det R-sport trekk og slike "snowcaps" og i hjelsota lykter rund baut? Det er ikke mange cleane volvoer ute å går, det skal jeg bare si deg, En original Volvo 240 med kappa fjører og Eiker felger er vel ikke akkurat clean? Hjelper lite att bilen er nyvasket. Dere volvo gutta veit å misbruke diverse stilarter, og prøver å imponere oss andre med å slenge ut ord i hytt og pine. :thanks Noen som har flere bilder fra Strømstad? om du har tatt en titt på 240 prosjektet til TEXACOM her på forumet så skal du få se en clean 240. i mine øyne er norges fineste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hold dere til topic! Dette er ingen Volvo 240 eller Opel flaming tråd. Har du ikke bilder, ikke post noe her. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Ja tyskere hater de, men tyske stilarter det skal de ha. 94 modell 240classic med 17" eiker felger er jo old school :hvaskjera kanskje pga den har classic i navnet Ikke diss r-sport trekk eller r-sport i det hele tatt audi fanatic, det er det eneste 240 gutta lever for. Forresten er r-sport trekk veldig stygt akkurat som bilen Fy faen du er SERIØST dum! At det går ann å si noe så dumt! Du er en typisk "ha bilen på verksted for og legge om til vinterdekk" type du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Volvoene fikk motorstopp og kom seg dessverre ikke frem, oplene rustet bort i køen Her er det faktisk bildebevis også... 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Da tror jeg vi avslutter denne, siden det bare er bråk. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg