Exerqtor Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Da har jeg tatt noen bilder av bilen med vinterhjula:P Må si det er bedre med Superdtm felga:P Men bilen ble myye lavere, må se det positive i det;) hehe... Har du ikke riktig rulle diam da?:coplight Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Fin den bilen her altså! Ble litt spedt med de vinterdekka da, men er som du sier da. blei lavere:) Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Har vel kanskje høyere profil på vinterhjula enn super dtm. Nå har det seg slik at mye gummi fjærer mer hvis du ikke kjører med 4 bar trykk i dekkene dine da. Derfor blir den lavere, selv med tilnærmet lik rulleomkrets. Hvis han i tillegg har litt mindre, så blir den jo enda lavere! :) Finfin bil. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 SuperDTM felgene er 225/40/18" Å di gromme vinterfelgene lyder på 175/65/14" :) Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Var en kamerat som sto i verkstedet idag å slipte sveis, Så Delte slipeskiva seg, Jaggu smalt det godt.. Halve skiva gikk rett igjennom sideruta på en Ford Ka på høyre side... Å så klart måtte bilen min stå der den andre halve skiva tok veien:P men men, godt ingen ble truffet av den.. Jaggu fali.. Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Litt update;D Nylakkert panser, pågrunn av slipeskiva som satte skikkelig spor:P godt å bli kvitt steinsprut å=) Tok med vingen i samme slengen! Ellers har jeg laget meg grill med nyere emblem:) sparklet igjen der emblemet satt [/img] [/img] [/img] Grillen jeg tok emblem av:) [/img] Å slik ble det til slutt... [/img] Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Da har grillen kommet på bilen igjen:) [/img] [/img] Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 skråen på merket skulle vært litt lengre,ellers bra:) fin bil ja,sett den endel på Heidaltreffa:) var vel dere som styra på med et telt der å?:P Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Hehe, stemmr det:P Hadde akkurat kjøpt teltet, men trodde det skulle være litt større da:P Parasolen vi lånte av østlien var jo 3 ganger større enn teltet;D Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Hehe, stemmr det:P Hadde akkurat kjøpt teltet, men trodde det skulle være litt større da:P Parasolen vi lånte av østlien var jo 3 ganger større enn teltet;D hehe:P har litt av det på film å tror jeg,filma endel på treffet,+mange bilder.. ser du har et av mine som avatar:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hehe,okei:P Ja, du fikk tatt mye bilder oppi der:) Glemte igjen kamera hjemme jeg, så er bra noen får tatt bilder;) Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hehe,okei:P Ja, du fikk tatt mye bilder oppi der:) Glemte igjen kamera hjemme jeg, så er bra noen får tatt bilder;) er jeg først i gang med kameraet så blir det fort endel bilder ja:) håper å få bilen grei til neste års heidal,tamt å bare sitte på bobil dit:P Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Lakkerte du de brede listene nederst på dørene og skjermene selv, eller satte du bort jobben til noen andre? Må bare si det igjen..den er utrolig fin den bilen din! Har samme kaross som deg, så du gir bra inspirasjon!:) Holder på å få godkjent motor og senk jeg nå. Når det er i orden blir det shining på exteriør. Stå på videre med bilen og hold den like pen som den er nå! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Lekker bil :D Hella spredere? personlig synes jeg at du burde ta bort de brede listene eller ha de sorte :P Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 åssen bil tok du grillen med dt nye emblemet fra? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg