andreas2400 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hei. noen her som veit hvor jeg kan få tak i "uekte" skilt i oslo området. Tenker på skilt man kan ha på ved f.eks bane kjøring/utstiling. Hvis dere skjønner hva jeg mener da:) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 en vanlig skilt graverer gjør det, jeg jobba som det i noen måneder, vi lagde også faktisk skilter som var lovlige på veteranbiler, så finn en lokal skilt graverer. -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 http://www.germanplates.com :D 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 SØK! er masse tråder her inne om skilt Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg