Dr_S Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Inatt hørte jeg en lyd jeg aldri har hørt før i bilen min. Den likner på sånn lyd en hører på fly, når det er klarert for å ta av beltet.. Eller når døra står oppe på en amcar av noe slag.. Slags dinge-lyd. Ikkenoe lyste av lamper eller.no, lyden kom i god fart, men ikke toppfart. Hørte den 2 ganger.. Hva kan dette være? :( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Når det blir under 3grader varsler kjørecomputern din ifra.. hahaahaha makan... les bruksanvisningen ;):D :D :op :op :cool: :cool: :cool: :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 gjetter på det samme som asim der. Men klart for 700kr timen kan jeg se nærmere på problemet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Ahhhh...oki, da er jeg med. Skal nok innrømme at jeg ikke har nilest den manualen :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 har heller ikke lest manuallen min =) står på tysk... sleit som en gud den dagen jeg kom borti nød spaken til taket når det var nede... stressa litt da ja... fikk det faen ikke opp og det var overskya og pent =) hehe... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Bmw345 Lyden kommer av lavt kabintrykk, det går for fort med takluka i tilt, så blir det vakum i "kabinen". Detter snart ned sånn surstoffmaske fra taket.... hahahahahha :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg