Arntsn Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Bilen har hatt 2 andre eiere før meg, kjøpte bilen den 24 januar i år (2007) Takk til Thofte som har overbevist meg til og legge ut bilen min her, og takk til dere som inspirerer meg til og holde på med bilen!!:) Jobber som Lærling Eletrikker så prosjektet kommer til og vare en stund ja!:) Spesifikasjoner 1999 Mod VW Golf IV Comfort Gått 104350km 1.6 Liters Motor Vekt litt over 1tonn ca. Bilder Av Bilen http://img64.imageshack.us/my.php?image=bilforumetgj6.jpg Bilen Helt Stock me litt mangler.. Bilen nå. Med kurvelys, og frontleppe http://img64.imageshack.us/my.php?image=bilforumet2zv7.jpg http://img112.imageshack.us/my.php?image=dsc00321wp5.jpg Pioneer DEH-P8600MP. IV: http://img112.imageshack.us/my.php?image=bilforum3of4.jpg Det som er gjort med bilen: Pioneer DEH-P8600MP <- Borte Pioneer Cd Veksler. <- Borte Ny lysbryter for tåkelysfunksjon forran og bak. Hella Kurvelys. Frontleppe (manglet på bilen) Klare blinklys (ikke satt på enda) Ny lys justerings bryter. Noe annet smått også. Planer på bilen Nye Sommerdekk\felger Ny Girkule\trekk <- Solgt Hella Celis Angel Eyes <- Done Midtarmlen! Nye baklys Crystal Clear 3 punkt VW ratt (Hvis noen selger med Airbag så si ifra);) Focal Høytalere + Sub Bakrute Spoiler Senk Soting av vinduer NedPussing av lakk og lakere på nytt Kom gjærne med komentarer, ideer,ris og ros :) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Spennende.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Trur også det kan bli spennende !:) gleder meg til å få litt mere penger og kan bruke på den!;) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hello, blir bra det der ;) Hvis du ska bytte til 3-eiket ratt(og ikke har det fra før), må du ikke bytte rattnavet også da? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Takk Takk!:D Er ikke sikker på det, hvis jeg må det så får jeg bare gjør det:P har det stygge comfort rattet (4eikers):P hvis noen vet om det så kom med råd!:) tar i mot alt!;) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 stilig prosjekt dt der;) vet alt om og drive med bil på lærling lønn så vet hvordan dt er også , hehe.. har midtarmlenet til salgs om dt frister. send PM om inntresert ; ) lykke til vidre, god påske Mvh Joachim vågen Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Takk Takk!:D Er ikke sikker på det, hvis jeg må det så får jeg bare gjør det:P har det stygge comfort rattet (4eikers):P hvis noen vet om det så kom med råd!:) tar i mot alt!;) spørs hvor fort du trenger det da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 stilig prosjekt dt der;)vet alt om og drive med bil på lærling lønn så vet hvordan dt er også , hehe.. har midtarmlenet til salgs om dt frister. send PM om inntresert ; ) lykke til vidre, god påske Mvh Joachim vågen Takk Takk!:D har fått litt inspirasjon fra din Golf!!;) ja den lærlingelønna ho e ikke stor:P men det kommer seg!:) du har midarmlæn?!:D du vil få pm fra mæ!:D Takk Takk! God påske til deg og!! Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 spørs hvor fort du trenger det da ? Trenger det ikke sånn med en gang! men hadde vært fint å få tak i det!:) har du ett liggende?? Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Trenger det ikke sånn med en gang! men hadde vært fint å få tak i det!:) har du ett liggende?? skal bytte til r32 ratt så snart skatte pengene kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 :D du kan gje mæ beskjed når du får R32 Rattet!:P mye har du tenkt og selg rattet før da?:) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Strøkent stykke du har fått deg! Gratulerer:) 3 dørs:cheers: Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Strøkent stykke du har fått deg! Gratulerer:)3 dørs:cheers: Takk skal du ha!:D Ja kom over denne og da var jeg solgt:P hehe går bra med din bil?:wonder: Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Min? Tja, ting ble jo ikke helt som planlagt pga. den girkasssa da:( Så må finne en brukt, så blir det sideskjørt og slikt da. Vi får nå se :) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Min? Tja, ting ble jo ikke helt som planlagt pga. den girkasssa da:( Så må finne en brukt, så blir det sideskjørt og slikt da. Vi får nå se :) fan, evi kjipt da!:\ læste om det der.. likte ikke det jeg leste om girkassa di:\ håpa du finn en ganske snart!;) bli tøft me sideskjørt og div stash!:D gleda mæ til å få penga i kassen slik at jeg kan kjøpe ting til min bil!:) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg