thjemaas Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har aldri prøvd meg på noe med bilderedigering i det hele tatt, men ser at dette er noe dere kan :) Har tenkt å bytte dekor på min snøscooter, men siden den er svart skulle jeg så gjerne ha sett hvordan dette merket ser ut hvis man bytter ut det svarte med signalgrønt og sølvkant. Har prøvd litt selv, men får det desverre ikke til. Håper at noen av dere kunne hjelpe meg litt, slik at jeg får sett hvordan det blir før jeg bestiller merkene. Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprabooy Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har aldri prøvd meg på noe med bilderedigering i det hele tatt, men ser at dette er noe dere kan :) Har tenkt å bytte dekor på min snøscooter, men siden den er svart skulle jeg så gjerne ha sett hvordan dette merket ser ut hvis man bytter ut det svarte med signalgrønt og sølvkant. Har prøvd litt selv, men får det desverre ikke til. Håper at noen av dere kunne hjelpe meg litt, slik at jeg får sett hvordan det blir før jeg bestiller merkene. Du må ramme inn det du skal ha farget, så tagge over det svarte...dette kan ta litt tid;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg