Audi RS80 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Under kjøring kuttet plutselig den ene forsterken, da jeg så etter var den gått i protect. Jeg har prøvd å koble fra signalkablene og høytalerkablene, og det hjalp ikke. Noen som vet hva årsaken kan være? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Ta og kontroller jordinga di og at den er god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Brent utganstrinn i forsterkeren. Den trekker for mye strøm so den skrur seg av for og beskytte seg sjølv. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Brent utganstrinn i forsterkeren. Den trekker for mye strøm so den skrur seg av for og beskytte seg sjølv. ødelagt med andre ord? Mulig jeg har for tynne kabler, men har kondensator også. Men kan den bare koble seg plutselig ut? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har sjekket jordinga også nå, og den sitter enda godt fast i boltene til beltet. Har forstesten 3 forsterkere, og det er kun den ene som driver subben som slår seg i protect. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Nå har jeg prøvd å ta strømkablene fra en annen forsterker og fløtta rett over på den forsterkeren, og satt en ledning direkte mellom + og styrestrøm, men alle høytaler og signalkabler er kobla fra, fortsatt går den i protect. Regner med denne forsterkeren bare er å trashe? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg