A.H Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Trenger ikke skilter for å ha det artig da. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Satan for ett rååt prosjekt... Følger med på fremgangen! :) ble fine de skjermene du lagde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Takktakk...:) Nei en trenger ikke skilter for å ha det morro.. Og vist en har skilter begrenser det seg litt også, siden vi bor i Norge kan vi ikke gjør det vi har lyst til...:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Da er forma til bredderene bak nesten klar, må ha på et lag til med voks ikveld også vente i 24 timer. Da skal den være klar til avstøpning.. :) Har også begynt å lage skikkelige fester til fronten.. Hadde håpet på å fått intercooleren min snart, slik at eg vet hvor eg kan legge stagene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Ser meget bra ut, gleder meg utroligt til sluttresultatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Ser meget bra ut, gleder meg utroligt til sluttresultatet! Takk for det, og ja det gjør eg og.. For da blir det nytt prosjekt.. hehe Har fått bøyd til fester til skjermene framme ikveld. Også støypt en utbygger bak.. :twisted: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Siste update for i dag/natt.. Hva syns dere om di nye bredderene mine?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 knall bra det der ja !!... men lurer på en ting. :P Hadde det ikke vært mer sparsomt/lønnsomt og kjøpe skjermbredere fra utlandet enn og lage sjøl ? Er jo en god del arbeid og lage.. ? Eller finnes det rett og slett ikke til rx7 ? går jo ikke ann det da .. eller xD ( er jo artigere og lage sjøl enn og kjøpe spør du meg da; ) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 knall bra det der ja !!... men lurer på en ting. :P Hadde det ikke vært mer sparsomt/lønnsomt og kjøpe skjermbredere fra utlandet enn og lage sjøl ? Er jo en god del arbeid og lage.. ? Eller finnes det rett og slett ikke til rx7 ? går jo ikke ann det da .. eller xD ( er jo artigere og lage sjøl enn og kjøpe spør du meg da; ) Hadde spart mye på å kjøpe breddere fra utlandet, men dem har ikke så breie til det styling sette der.. Så da laget eg dem selv, slik at dem ser ut som dem hører til der.. Måtte nesten ha samme linjene som på skjermene framme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Utroligt flott arbeid med skjermene, kommer til å bli skambrei denne =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Utroligt flott arbeid med skjermene, kommer til å bli skambrei denne =) Takk for det..:) Eg trenger en vinge som er rundt en halv meter breier.. hehe Og den må være kvalitet, noen som vet hvor eg kan skaffe det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 sas? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 sas? Hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 sas? Hadde vært en god ide det, men det er jo ikke oppdrift eg er ute etter.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg