KrsTøffersen Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Funnet ut at girkassa mi er så og si nede for telling, så trenger en ny en, KVIKT! Møller skulle ha 20.000+++ for å fikse en ny, så har snakket med en mekaniker jeg kjenner og han skulle fikse det for meg billigere.. men så var det dette med å finne brukte 4er kasser da. Noen som vet? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Funnet ut at girkassa mi er så og si nede for telling, så trenger en ny en, KVIKT! Møller skulle ha 20.000+++ for å fikse en ny, så har snakket med en mekaniker jeg kjenner og han skulle fikse det for meg billigere.. men så var det dette med å finne brukte 4er kasser da. Noen som vet? x 2.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hehe.. såpass ja! Østfold Bildemontering i Sarpsborg vet jeg får inn mye nye biler som er skada/vraka. Hørt med Norsk Bildelsenter? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 http://www.bruktbildeler.com/ Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har hørt at Gedsted Autoophug ordner billige golf4 girkasser. Det er i danmark, men fortsatt verdt et forsøk. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Takker! Har sendt litt mailer nå, så får vi se hva det blir til:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Å finne brukt kasse til bilen i norge er ikke lett.. Måtte få fra tyskland da min røyk. Kom på 5000 levert i oslo. Lykke til med letingen i alle fall:) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg