funkes Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Hei! Jeg har fått noen flekker på steinbordet på stua... aner ikke hva det er og lurer på om dere har noen tips til å fjerne de! :D Tror det er et eller annet blandet med brennevin som har laget disse flekkene...kanskje papir? :ssip: Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 2. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Kjøp deg en halvliter 96%, tøm på, gnikk & gnu med en liten svamp eller no. Drikk opp resten. Lykke til! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Brennvin funker, rensa hele bilen før jeg pussa og lakkerte med 96 jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by funkes 2. nesekos blandet med brennvin?? hmm .. må ha vært en helvettes fest :D Som andre her nevner, hb kan brukes til alt:) Isopropanol burde funke greit oxo. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 prøv med sitrusrens, det tar knekken på det meste. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Plumbo m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Rødsprit funket :D Slapp jeg å bli kastrert også... Originally posted by Tombra Kjøp deg en halvliter 96%, tøm på, gnikk & gnu med en liten svamp eller no. Drikk opp resten. Lykke til! Vel...det var så mye sprit og spritdrammer rundt i huset at jeg ble halvbriesen av å stå på kjøkkenet og skylle kopper liksom...hehe :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by funkes Rødsprit funket :D Slapp jeg å bli kastrert også... Vel...det var så mye sprit og spritdrammer rundt i huset at jeg ble halvbriesen av å stå på kjøkkenet og skylle kopper liksom...hehe :D La meg tippe; mor og far borte, hjemmealene fest? Hvis de flekkene var det værste får du prise deg lykkelig :D :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by CrZy_T La meg tippe; mor og far borte, hjemmealene fest? Hvis de flekkene var det værste får du prise deg lykkelig :D :D Og hadde de ikke gått bort hadde det vært funkes siste hjemme alene helg. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Vel...jeg bor hos far. Og jeg er "alltid" hjemme alene..faren min er vel mer borte enn han er hjemme.. Og hadde ikke de flekken gått bort hadde det sikkert blitt dyrt til meg, et steinbord koster et par kroner. Og et eikbord og et dusjkabinett ble ødelagt, det holder liksom hehe... Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by funkes Vel...jeg bor hos far. Og jeg er "alltid" hjemme alene..faren min er vel mer borte enn han er hjemme.. Og hadde ikke de flekken gått bort hadde det sikkert blitt dyrt til meg, et steinbord koster et par kroner. Og et eikbord og et dusjkabinett ble ødelagt, det holder liksom hehe... hehe dusjkabinett ja ... inviter meg på neste fest a :D :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by CrZy_T hehe dusjkabinett ja ... inviter meg på neste fest a :D :D Ta med deg teens så er det greit det :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg