PNossum Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Hei! Demonterte for noen måneder siden dashbordet og det meste innigjennom for å bytte varmeapperatregister på bilen min. Etter det bli det begynte subbene mine å oppføre seg rart. Når jeg slår på spilleren starter subbene å slå i en gjevn rytme, men ikke til musikken. De slår hele tiden uansett om jeg har på lyd eller ikke! Håper på svar! Forklar litt nøye, er rimelig rookie innen dette! :blunk: Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 da ar du noe som kalles spøkelser i subben :P.. hehe neida... men har du sjekket signalkablene?... koblingen bak spilleren? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodehf Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Kan virke som om signalkabelen din er kortsluttet til ein annen kabel. Må vere ac spenning i den anre kabelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg