oddbjørn Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hva kan jeg forvente å få ? a4 turbo quattro 1996 mod stv, 2x el vindu , klima , avtagbart h feste , km stand 214000 , lakkert av forige eier hvit perlemor utvendig/bilen har vært hvit , alu 18" sommer/kantkjørte men kan lakkes opp Mvh oddbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 80-100 000 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hva kan jeg forvente å få ?a4 turbo quattro 1996 mod stv, 2x el vindu , klima , avtagbart h feste , km stand 214000 , lakkert av forige eier hvit perlemor utvendig/bilen har vært hvit , alu 18" sommer/kantkjørte men kan lakkes opp Mvh oddbjørn Skal du selge bilen du nettopp har kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 heisann , jeg hadde en mazda mx-5 jeg skulle selge , så fikk jeg audien i bytte , trenger pengene så da selger jeg bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg