BENT87 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja.. d vil jeg tro tro at de e jord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 tro at de e jord? ja...men, hadde du fått ny starter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja...men, hadde du fått ny starter? nix... eller ja... men kjøpte den på bilopphøgeri... skrudde den av en gammel jetta.... men trur ikke den er gåen... men får ikke til å tvangskjøre den på bilen min :S her er fakta: batteriet er okå... detter ikke mye når eg starter. ? voltmeteret i bilen detter når eg vrir om nøkkelen! ca 13 til bunn det er kontakt mellom nøkelstart til starter. testet med ei pere den svarte ledningen vet eg ikke kor går til! la opp en ekstra jord da tikket de en plass men ikke i starteren akuratt som om de var noe som åpnet og lukket seg i eller ved innsuget men tingen er vist eg følger voltmeteret i bilen finner eg kanskje feilen da som er joringsfeil? :S dette er meg og tingen er elektrisk annleg :P:redxpoke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jeg gir meg helt over....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jeg gir meg helt over....:) kanskje litt feil å skrive dette på et forum.. men HÆÆÆ? ka du meinte med de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 kanskje litt feil å skrive dette på et forum.. men HÆÆÆ?ka du meinte med de? dette er over mitt sjønn for å si d sånn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg