wazzza Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hei. Noen her som har en Sony CDX-4170R cd spiller her? Denne har nemlig ingen ISO-plugg bakpå, bare sånn spesiell SONY-plugg. Denne går ann å jukse til, men er vanskelig når jeg ikke vet hvilken leder som er hva. Er det noen som tilfeldigvis har en slik eller tilsvarende spiller med overgang til ISO? Isåfall; kan du da tegne et lite overgangsdiagram som viser hvilken ledning som er hva? Her er noen bilder av spilleren.. Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 du mangler orginalstikket, som går over i ISO stikk Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 No shit sherlock... Det visste jeg fra før av og skrev det innledningsvis :) Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg