Skillz2k Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Sitter her og har en Golf 1.6 cl Men så er den slik at jeg har en 16v gti motor med girkasse og ledningdnett, 80 mm senkesett og et Stag til motor rommet og 30K etter at jeg har solgt gti'n Lurer liksom på hva jeg skal gjøre av det! Noen forslag?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Hvis staget er til en Mk1 syned jeg du skal selge det til meg med en gang........:D :D :D :D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Det passer både 1 og 2! Men hva byr du da? det er veldig rødt. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Tja.... vet at et nytt i alu koster rundt en høvding oppe på Minde...... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 hvor på minde er det snakk om?? Men det er ingen som har gitt meg noen gode ideer enda Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 tja selg 16v motoren+kasse, CL'en og kjøp deg den "ferdig" nyere 16v gti eller om du har tid og penger og en bil til å kjøre med: riv ut alt fra CL'en, fiks det som er av rust, gjør strøken, bygg om til 16V motor m/ understell. Sett så inn igjen alt av deler, få tak i originale stoler om du ikke har, orig ratt, orig felger, hev bilen.. trim motoren!! og du har Mom's 16v Golf! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Det er ikke i alu det staget du har? Og da vil jeg tippe at ca 400 skulle være en bra pris..... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Kan forøvrig gi deg 500 for det jeg .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 :D Prøver ikke å få selgt noe altså viss dere tror det. Men staget, senkesettet og felgene ryker vel over på Cl'n nå kan jeg tenke. Sånn at jeg har en ok vinterbil i allefall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg