BENT87 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 heisann har en 88 model golf 2 med 1.6 understell. dvs at den har skiver framme og tromler bak. har gti 1.8 8v bremser liggende og vil ha dem på bilen min! passer det å berre flytte bremse skiver,klosser og caliptere over på den gammle spindelen framme og bak? takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Caliperene foran er like, bare å sette på skiver og klosser fra gti så lenge diameteren på gti skivene er lik med skivene på 1,6. Er tynnere klosser på gti for å kompansere for den tjukkere skiva. Bak må du bytte alt og helst sette på lasteventil fra gti hvis 1,6l ikke har det fra før. Bremsekraftforsterken er også større på gti enn 1,6. Du må også bytte handbrekkvaierene. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hva er lasteventilen? :S såg de at du hadde skrevet at 9" Bremsekraftforsterken er bra på et annet forum? samme hvilken bil eg river dette fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Lasteventilen er en ventil som sitter på bakstillinga og regulerer bremseeffekten bak etter hvor mye vekt du har bak. 9" må du ta fra en vag, men om en f.eks fra audi passer vet jeg ikke. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 oki takker for svar :D kan du peike på den her:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Veldig enkelt.. Øverst til høyre er det en liten sak som står ved siden av festet. Det er Lasteventilen. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Veldig enkelt.. Øverst til høyre er det en liten sak som står ved siden av festet. Det er Lasteventilen. fett.. måtte være sikker vettu :D takker...! men må eg legge opp noe oljeweiere eller noe slikt? :S men en ting som eg fant ut eller lurer på... er at den svarte bøylen som går fra ene flyndre til den andre flyndre ikke er lik på scirocco 1.6gl som på dette bilde? skaper det problemer eller har eg sett veldig feil? burde eg da flytte over alt i staden for berre kjøpe nye skiver og klosser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg