panelovn Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Nei nå var det satan meg lite liv her på golforumet! er det ingen som har noe de plages med eller noe? da kan jeg jo lagen en liten tråd om golfen min, en GTI `83! dette er et rullende prosjekt som jeg ennå ikke vet hva jeg egentlig vil med men tar det som det kommer! Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 ... Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 .... Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 ..... Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 ...... Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by panelovn ..... Er det røde flammer eller grunning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Det er lakkert sånn på vestlandet for en del år tilbake.. vet ikke hvem som har gjort det eller hva motivet var men det virker som hvitfargen renner nedover en rød bil! kjøpte bilen slik! Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Det var egentlig litt stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 d hadde vert arti å finne ut hvem som lakkerte bilen... Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 litt stilig bil det der :) selvlaga front da eller ? eller er det jeg som er bortreist, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 wtf? jævli spesiell fanger uansett! fin altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Tøff bil :) syns fangern var ikke helt passet men smak og behag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 fronten er en kamei frontspoiler som kansje er litt sjelden ja.. fikk tak i den brukt og da hadde den stått på en peugeot 205 så jeg måtte selv tilpasse sidene! det kunne blitt bedre ja men fangern må av i vinter(er brøyteplog) så da skal jeg prøve og ordne sidene igjen.. orginalt så er den til golf men var nok tilpasset 205 Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 STOLT!!!! kjørte mot og holdt en bmw 325i e30 i dag.. det var morsomt Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Det tror jeg ingenting på, hehe. Golf Gti Mk1 går bra de, lyst på en slik selv, men så godt som umulig å finne en tålig org. og fint ex. Artig bil det der Panelovn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg