RSS Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 hehe, nei.. kanskje ikke akkurat en slangeklemme, men noe annet som ført til at turboen har blitt til pulver og dratt det videre i systeme. for jeg vil ikke tru det er så lurt og prøve og spyle det reint og starte opp etterpå Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 da har jeg fått henta ny turbo:) men mangler noen deler, som bare møller kan levere.. desverre klarte dem ikke og få levert dette til i dag! men en forhandler i strømstad kunne skaffe dette til i morgen, trur jeg må dra ganske tidlig ellers blir jeg vel bare stående i kø... Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har du bilde av kassa + subben? :) Flott bil du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 da var jeg så snill og gikk ut og tok noen bilder nå:) har måla hvis du vil ha dem.. Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 eg har en turbo ligganes helt fine i fisken ikje noe slark men ka betale du for den nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Takk for at du tok bilder Rss. :) Korleis er kassa? Kor mange liter er den? Mvh Brynjulv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Takk for at du tok bilder Rss. :) Korleis er kassa? Kor mange liter er den? Mvh Brynjulv. den er på 35L. har tegninger på den, men dem ligger i askim. kan legge dem ut neste gang jeg er i askim en tur. Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hadde vært supert! Viss du i tillegg hadde lagt ut mål, får du stjerne i boken av meg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg