rs_cr Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Finnes det noen flere bilder av denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Bare å komme på besøk å knipse det! ;) Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 du har satt bort bilen i vinter? har ikke sett den på ei stund.. den bobla til Harald er vel greit lav.. hehe.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by mr. flatfour Bare å komme på besøk å knipse det! ;) Din bil med andre ord? ;) Liker den godt, og kunne derfor tenkt meg å sett noen flere bilder av den. Hva er gjort med den? Har du lyst å komme med litt specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Bilen er satt bort for vinteren ja, i påvente av ny reg. reim og toppakning, sånn for sikkerhetsskyld.. Og ja, bobla til Harald er slik en boble skal være, så lavt det er mulig. Litt info om Sciroccoen: Jeg kjøpte den i slutten av 2002, av en kompis omtrent slik den ser ut idag, måtte ha en ferdigbygd bil da jeg aldri blir ferdig med mine egne prosjekter. :) Kort fortalt: Bilen ble strippet i 98 og lakkert overalt. Kamei grill og modifiserte 90`fangere fra Golf. KW justerbart senkesett. KW 8x15" felger med (hånd)polert kant. (muligens tilsalgs) Interiøret ble omsydd i delskinn og stoff av Recaro, Corrado stoler foran. Motoren skal være trimmet, men det er ennå uvisst hva som ble gjort i Østerike, mener det var i 97`den ble tatt inn til Norge. Jeg kan bekrefte at den går relativt bedre enn en std 16V, så det blir spennende å få sett litt nærmere hva som er gjort. Mvh Johan Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by mr. flatfour Litt info om Sciroccoen: Jeg kjøpte den i slutten av 2002, av en kompis omtrent slik den ser ut idag, måtte ha en ferdigbygd bil da jeg aldri blir ferdig med mine egne prosjekter. :) Kort fortalt: Bilen ble strippet i 98 og lakkert overalt. Kamei grill og modifiserte 90`fangere fra Golf. KW justerbart senkesett. KW 8x15" felger med (hånd)polert kant. (muligens tilsalgs) Interiøret ble omsydd i delskinn og stoff av Recaro, Corrado stoler foran. Motoren skal være trimmet, men det er ennå uvisst hva som ble gjort i Østerike, mener det var i 97`den ble tatt inn til Norge. Jeg kan bekrefte at den går relativt bedre enn en std 16V, så det blir spennende å få sett litt nærmere hva som er gjort. Mvh Johan Opp til 10 ny grunner til at jeg vil se flere bilder! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 KW 8x15" felger med (hånd)polert kant. (muligens tilsalgs) Hva skal du eventuelt ha or felgene da? Må ha sommerfelger av den litt grove typen :D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 KW felger :hvaskjera Skker på at det ikke er RH ellernosånt? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Kid-A KW felger :hvaskjera Skker på at det ikke er RH ellernosånt? KW lager såvidt jeg vet ikke egne felger, men de kjøper "OEM" felger og setter på ett KW merke, gjelder bl.a. OZ Turbo og RH Cup. Så det kan godt stemme at de felgene er KW, men i virkeligheten så er det RH Cup med KW merke :) KW felger Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by boramannen Finnes det noen flere bilder av denne bilen? Rota litt i arkivet ;) Originally posted by Baldrick KW lager såvidt jeg vet ikke egne felger, men de kjøper "OEM" felger og setter på ett KW merke :idea: Men her står det RH grinchy Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Kid-A Men her står det RH grinchy PHOTOSHOP!!! Noen gjør alt for å ha rett.... onfiredevi (just kidding) Kid-A: Hadde du lagt deg ei side med bildene du har tatt oppigjennom hadde du garrantert fått en av Norges (og Europas?) best besøkte bilsider ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Kid-A :idea: Men her står det RH grinchy Konge Kid! Kan jeg poste disse bildene på vwvortex? var noen der som likte bilen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Baldrick Kid-A: Hadde du lagt deg ei side med bildene du har tatt oppigjennom hadde du garrantert fått en av Norges (og Europas?) best besøkte bilsider ;) Da hadde jeg ikke hatt tid til å surre rundt på foruma sjøl :cool: Originally posted by boramannen Kan jeg poste disse bildene på vwvortex? Dette er ikke reportasjebilder, så Vortex er OK thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Morro å se bilder fra i sommer! Gjør meg bare enda mer frustrert over vinteren..;) Ang. felga så manglet 3 KW-merker da jeg kjøpte bilen, nye fikk jeg ikke tak i men RH merkene var å oppdrive så da kjøpte jeg de. Derfor står det RH. ;) Kall dem gjerne RH for min del.. Pris: Kom med et fornuftig bud, felgene er strøkne på greie dekk, 195/45-15. Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by mr. flatfour Ang. felga så manglet 3 KW-merker da jeg kjøpte bilen, nye fikk jeg ikke tak i men RH merkene var å oppdrive så da kjøpte jeg de. Fillern å! blah Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg