Kid-A Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Sørfer mye på samme sidene som meg du :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Bra gjennomført denne da... fete støtfangere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by boramannen Bra gjennomført denne da... fete støtfangere: Har studert den mye, og jo mer jeg ser på den jo mindre liker jeg den. Fangerene er Scirocco I, for dem som måtte lure. Men den er ikke fullt så stygg som denne :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 De baklyktene så ut som om de var kastet på fra meget lang avstand ... Og når skal folk fatte at alu vinger ikke er pent ? Hater alu "2f2f" look vinger .... Er kun rått på japse styling biler - slutt å putt dem på alt annet ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Meg som er eier av Scirocco`n Mads bygde i 98 idag. Har noen andre VW prosjekter samtidig så jeg har ikke fått prioritert lakkskadene/hærverket enda, men det kommer. Flere småendringer og nye planer for bilen er på gang.. Veldig fornøyd med bilen! Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by mr. flatfour Meg som er eier av Scirocco`n Mads bygde i 98 idag. Har noen andre VW prosjekter samtidig så jeg har ikke fått prioritert lakkskadene/hærverket enda, men det kommer. Flere småendringer og nye planer for bilen er på gang.. Veldig fornøyd med bilen! Men, Johan, hvor blei det av eksosen? Synes enderøret har krympa nå.. hehe.. Vinter-eksos? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Kembo-potta var bare et lite prosjekt jeg hadde, helt til politiet lagde kvalme for meg i ekeberg-tunnelen. Måtte vise bilen, og satte jeg på et annet eksosanlegg. Enderøret du så nå, er kun for å få eksosen ut.. hehe.. skal lage noe ny eksos i vinter. Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Legg merke til det "lille" røde merket på siden Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 denne var små fin!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 http://www.aa8.de/guestcars/sascha_scri/thumbnails/scr02.jpg (---- Med denne vingen, levert av Boeing, bør denne bilen gå SVÆRT godt.. Trengs visst marktrykk... I allefall, resten av bilen var jo grei... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Her er en sabla fin scirocco I Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 her er en: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Understellsaction sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Kid-A Understellsaction sombrero huff å huff.. det var et trist syn.. tenk på hva som skjer når den lander :( Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Den er jo ikke akkuratt bunkfri slik den svever der heller da .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg