rolfi Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 ok, men forresten hvis du har street legal 1 så kan du laste ned en scirocco2 her: Scirocco 2 GT De har flere biler der altså.. bare pointa til sciroccoen jeg :) -rolfi Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Kid A... bildene av den blå rocco'en er dødsbra ( bilen også da ). Er bildene tatt med digitalkamera eller?. I så fall, hvilken oppløsning bruker du? Er litt novice. Fikk digitalkamera i går, så jeg er ute etter litt tips.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by boramannen Kid A... bildene av den blå rocco'en er dødsbra ( bilen også da ). Er bildene tatt med digitalkamera eller?. I så fall, hvilken oppløsning bruker du? Er litt novice. Fikk digitalkamera i går, så jeg er ute etter litt tips.... Eh... det er en hel tråd om dette.. HER -rolfi :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 jeg jobber dessverre fortsatt analogt, da jeg ikke har råd til digitalhus med nok megapixler som enkelte av bladene krever for å ha bildene på trykk. Jeg tar lysbilder og scanner dem sjøl på min Nikon semiproffe filmscanner. Kamerahuset jeg skal ha heter Canon EOS 1Ds, er på 11,3 megapixler og prisen har nylig sunket til kr 72.000,- Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Kid-A Av II'ere er det fortsatt få som slår Mats' gamle 16V etter min mening - også internasjonalt! Heldigvis blir min totalt annerledes;) Stemmer det at denne bilen går i kongsberg nå? synes jeg så den der forrige helg nemlig... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Takk for den tråden... er bare farmor poster vet du..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by nitewlkr Stemmer det at denne bilen går i kongsberg nå? synes jeg så den der forrige helg nemlig... Mats bor fortsatt på Kongsberg (og er med i Gatebil-crew'et), vet ikke hvor nåværende eier bor... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Kid-A Mats bor fortsatt på Kongsberg (og er med i Gatebil-crew'et), vet ikke hvor nåværende eier bor... Den nye eieren bor også i Kongsberg. Bilen er vel så si i sammen stand.. Med de fine ripene som ble laget.. Går også en annen scirocco her med turbo.. Kamerat av han som har kjøpt den svarte.. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 AHh.. Husker den blå scirocco'en fra bilsport ja.. Du som skrev den artikkelen også Arild? Liker den sinnsykt godt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Yep;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hva med denne da Kid: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 En av mine favoritter! fant dette bildet sjøl for ei stønn sida og har studert det nøye. Flere bilder av denne bilen tas imot med stor takk hvis noen finner det! Legg merke til at den har Golf I hjulbuer;) (neida, jeg skal ikke bytte hjulbuer) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 her er noen: funnet på: http://www.scirocco.ch denne med corrado front, men dette er vel en einser?! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 dette er hvertfall en 2èr!: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 og en til: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg