Henrik Elje Revling Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hei, min s4 2,7bit er litt vondt og starte av og til, må dra den på starteren 10-15 sec, det er bare av og til den er sånn, vanligvis starter den med engang, noen som vet hva dette kommer av? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Min var sånn før min også, men har ikke vært sånn de siste ukene. Prøv å reset innsugsspjeldet med en VAG-COM Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Elje Revling Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 okei, da skal jeg prøve det :) Gjorde du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 okei, da skal jeg prøve det :)Gjorde du det? Eller gass spjeldet er det kanskje det heter:P Men nei gjorde ikke det! Er det S4 sedan du har? Legg ut noen bilder da! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Elje Revling Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 okei, får se om det går over, har stått mye den bilen og, så vet ikke om den kan være litt sur eller noe jeg? men syns det er litt rar lyd da den starter, så får da til møller og høre i morra :) her er en link med noen bilder hvertfall, er sedan ja :) http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php?folder=/andrebiler/henrik_s4/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg