|Massern| Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Skal sette inn 4 hjulstrekk fra golf rallye (om mlig) og sette inn en litt skremt S3 motor. :) Da må du isåfall finne deg en Golf Syncro, hvis ikke får du veldig mye arbeid foran deg og du får garantert ikke godkjent det, da du må skifte ut tunnelen i gulvet, bagasjerommet og mer. Min nye Golf: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 TØFF BIL! Hmmm. Nei. Da får det bare bli som det blir. Godkjent eller ikke. Får jo sikkert ikke godkjent S3 motoren heller... Men, men. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Satan hvor mye pener det ble med rød golf Massern:) grattis Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Takk for det:) Må si jeg synes denne bilen er minst 5x finere enn den forrige, da denne er av lysere farge og man ser kontrastene mye bedre. TØFF BIL! Takk:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Dovring , råe felger hvor fikk du tak i de!!! hahaha :p Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l0Ff_ Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Fint å se det er mange fine golfer der ute og ruller <3 Min: 91' Fire And Ice Edition Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 legge ut min oxo da ikke ferdig enda men.. Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jester: jasså, på tur sydover og nyter utelivet ja? :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagoil Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Her er mitt evighetsprosjekt..[/img][/img] Siter VW-fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Er det Borbet E Dagoil? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jester: jasså, på tur sydover og nyter utelivet ja? :D ÆÆÆH!!! STALKER! Hehehe! Neida. Dama og dattera mi bor der for øyeblikket. Så er i Oslo ofte jeg(når de ikke er her da). Hvor var det du så meg da? :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 :blunk: trillet akkurat forbi bilen din igjen... Må få av disse sparco putene og fikse dørlistene dine, så har du en clean og fin bil. Så bilen din var parkert langs Grensen da vi var ute og luftet en nybil fra lokale Møller-butikken. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hehe, var der du så meg ja. :D Ja, de putene er vel ikke så kule... :( Ja. Dørlistene skal lakkes opp på nytt da de ble ripete før montering. Idag henter jeg en pakke på posten med MASSE snacks fra Gundersen motorsport. WEEE! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handyandy Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Pen farge:D er det LA3A-marsrot? Vil på stå det er LY3D-Tornado rød. Kjekk farge det. Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg