TenZo Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Heii. Jeg har tenkt på og kjøpe inn 2 10", men er litt usikker på hvordan som blir bra på min forsterker http://pioneer.no/no/products/25/29/182/GM-7200M/index.html Noen som gidder og hjelpe meg og finne noen som blir bra ? :) Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 gå for et par med høy følsomhet, dvs gjerne 90 db eller mer, og enkel 4 ohms spole. da vil du få grei følsomhet, som tilsier at behovet for effekt avtar, og og forsterkeren vil jobbe i 2 ohm som virker ok på den blokka du har. se litt på dynabel, de har en del ok til en liten penge. jeg har et par brukte om det er av interesse, men da må du sende meg en mail på thomas-nicepricenorge@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TenZo Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 gå for et par med høy følsomhet, dvs gjerne 90 db eller mer, og enkel 4 ohms spole. da vil du få grei følsomhet, som tilsier at behovet for effekt avtar, og og forsterkeren vil jobbe i 2 ohm som virker ok på den blokka du har. se litt på dynabel, de har en del ok til en liten penge. jeg har et par brukte om det er av interesse, men da må du sende meg en mail på thomas-nicepricenorge@hotmail.com Takk. Skal tenke på det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg