Dimmu87 Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 skal snart sette en C20XE i bilen min, har C20NE no.. må berre få frakta den frå Østfold, men det her ska godkjennast på første køyretur so eg lure på litt om godkjenning.. det det egentlig står på er papira enn må(?) ha frå opel som kosta 1500, er det ikkje mulig å kopiere av andre, har høyrt om somme so har fått godkjent i vognkort uten det papiret og.. vidare må enn ha F20 kasse, godkjente dekk, dempera og fjøre som tåle den enoorme forskjellen og tjukkare stab-stag... kassa og travers med stabstag får eg med, men er det forskjell på stabstaga? dekk går fint, har Sachs sportsdemepera og Eibach senkefjøre so dei er vel meir enn kvalifiserte. må vel ikkje sende inn søknad på å gjere ei so enkel ommbyging? :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Du trenger papirene ja, så søknad til biltilsynet, det er det aller første du gjør.. Bremsene skal holde, ellers er det bare og oppfylle de kravene som står på papiret du får fra opel så sende den til godkjenning.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 kor lång tid bruka knølane på å behandle den søknaden? veit ikkje heilt om eg tør å nærme meg BT i bergen :P ha ikkje penga til papira engong no :( korleis ska den søknaden sjå ut? "hei eg ha tenkt å slenge i en XE i staden for den fissne 8v'en" babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 maks tre ukers svarfrist på offentlig søknad.. etter det kan du vel gå til sak. Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Søknaden er rett og slett et ark der du skal krysse av på pungter på hva som endres osv og hva du har tenkt og bytte, og en liten text som heter 'annet' er det nok. Husker ikke helt den siste, men dette er jo ikke verdens største ombygging så det vil gå relativt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ahh, fint :) håpe enn ikkje må ha TüV på demperane, følgte ikkje med, er vel kanskje vanlig, men eg har på fjørene. har tatt firhjulskontroll og lysjutstering og, må berre finne kvitteringa... finne enn den søknaden på internet so det berre er å skrive ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Her er vel noe..: http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?blobcol=urlpdf&blobheader=application%2Fpdf&blobkey=id&blobtable=SVVvedlegg&blobwhere=1170400462384&ssbinary=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg