znapp Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Har en 95mod vectra a med 2,5l V6, lurer på om noen vet om en side evt et sted jeg kunne fått tak i mekkehåndbok eller noe til denne.. har prøvd mekonomen etc, de kan levere til vectra a og vectra b, men ingen av dem handler om V6 motoren.. Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 skulle ha bytta termostat, må jeg av med innsuget? Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy14Dfreek Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har en 95mod vectra a med 2,5l V6, lurer på om noen vet om en side evt et sted jeg kunne fått tak i mekkehåndbok eller noe til denne.. har prøvd mekonomen etc, de kan levere til vectra a og vectra b, men ingen av dem handler om V6 motoren.. Prøv AutoMobilia!!!! Klikk på teksten!! :cool: Siter Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt) TCDesign Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg