Jtand Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Syns Corolla AE86 er geniale biler. Men tror de er vanskelige å få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fukaniso Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Her i Norge er AE86 veldig vanskelige å få tak i ja.. Det er også veldig dyrt å ta inn, og visstnok nå umulig å registrere hvis du får inn en fra Japan.. Du kan finne en til ett par hundre kroner der borte som vil koste rundt 25000 å få inn til Norge, og det er før evt engangsavgift... Sjekk med http://www.need4speed.no for å finne deg en til salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 *Plopp* Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Her i Norge er AE86 veldig vanskelige å få tak i ja.. Det er også veldig dyrt å ta inn, og visstnok nå umulig å registrere hvis du får inn en fra Japan.. Du kan finne en til ett par hundre kroner der borte som vil koste rundt 25000 å få inn til Norge, og det er før evt engangsavgift... Sjekk med http://www.need4speed.no for å finne deg en til salgs :) Hahah.. hvordan får du det til å funke? det eneste du trenger å betale for å få den inn i norge (dvs. uten skilt) er frakt + moms.. Så trur nok selve bilen koster litt mere enn ett par hundre korner gitt! On-topic: Corolla AE86 har blitt så ettertrakta i det siste at det egentlig er veldig lite bil for MYE penger. Synd er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fukaniso Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hahah.. hvordan får du det til å funke? det eneste du trenger å betale for å få den inn i norge (dvs. uten skilt) er frakt + moms.. Så trur nok selve bilen koster litt mere enn ett par hundre korner gitt! On-topic: Corolla AE86 har blitt så ettertrakta i det siste at det egentlig er veldig lite bil for MYE penger. Synd er det. Bare siterte Japanauto på den der :P Fant ett par VELDIG billige AE86 til salgs i Japan, men når jeg spurte om dem kunne ta inn en for meg så begynte dem å legge på med dritmye i fraktkostnader og moms.. Bilen er for billig til å lønne seg å ta inn fra Japan. Prøv heller Europa. Selv om du finner en til 1,- kr. i Japan så kommer den fort opp i 25-30.000,- med alt lev. i Norge.... Mvh/Best regards Tom Ole Svendsen General manager Japan Auto AS Roald Amundsensvei 148 N-1658 Torp, Norway Så ikke skyt meg om tallene ikke stemmer :P Ontopic jeg også: Ja, jeg syns det blir litt for lite bil for pengene... Hadde det vært mulig å halvert prisen på dem ferdig registrert, så hadde det vært akseptabelt. Ja, det er en samlerbil, men det får da være måte på :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ontopic jeg også: Ja, jeg syns det blir litt for lite bil for pengene... Hadde det vært mulig å halvert prisen på dem ferdig registrert, så hadde det vært akseptabelt. Ja, det er en samlerbil, men det får da være måte på :P AE86 ble en meget populær drifte bil i Japan, nettopp på grunn av at den var et billig aternativ..... VAR!!!! Nå må man snart betale det dobbelte for en sliten AE86, kontra en rå Soarer 2,5TT i Japan.... Hva er grunnen for og velge AE86 nå da? Samlebil verdien? Jeg vet enkelte kommer til og slenge med leppa nå da... men:cocain: De har blitt kult biler, og det er inn med AE86... Men slutt og går rundt og tro at de er billige i allefallalacocaina Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 AE86 er vel som gamle vingebiler tenker jeg. Samleobjekter til samlepriser Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fukaniso Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 AE86 ble en meget populær drifte bil i Japan, nettopp på grunn av at den var et billig aternativ..... VAR!!!! Nå må man snart betale det dobbelte for en sliten AE86, kontra en rå Soarer 2,5TT i Japan.... Hva er grunnen for og velge AE86 nå da? Samlebil verdien? Jeg vet enkelte kommer til og slenge med leppa nå da... men:cocain: De har blitt kult biler, og det er inn med AE86... Men slutt og går rundt og tro at de er billige i allefallalacocaina Helt enig med deg.. Grunnen til at jeg planla å kjøpe en i fjor var fordi jeg syns det er tøffe biler, og at det er en bil som er verdt å samle på. Hadde aldri i verden brukt den til drifting :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 AE86 ble en meget populær drifte bil i Japan, nettopp på grunn av at den var et billig aternativ..... VAR!!!! Nå må man snart betale det dobbelte for en sliten AE86, kontra en rå Soarer 2,5TT i Japan.... Hva er grunnen for og velge AE86 nå da? Samlebil verdien? Jeg vet enkelte kommer til og slenge med leppa nå da... men:cocain: De har blitt kult biler, og det er inn med AE86... Men slutt og går rundt og tro at de er billige i allefallalacocaina Det er jo potensielle kjøremaskiner, men prisen er aaalt for drøy! Og jeg synes egentlig det er synd at noen folk kjøper den fordi at den var med i F&F seriene og Grand Turisimo, istede for å kjøpe dem pga at de liker bilen.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Japan Auto har en "sponsa" AE86 til salgs: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=626&cat=all Men da er du nødt til å misbruke den i Drift-battle... Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Sponsa tja? 45000,- for bilen uten norske avgifter, er ikke så voldsomt å skrytte på seg sponsing for da!! 49000,- i listepris på siden deres da!! Mangler masse vital info rundt bilen ellers også da.... Utstyr: AC.... ja det er det helt sikkert også ja... og det er jo veldig viktig for drifting... dekkene blir jo så varme!!alacocaina AE86 er et godt utgangspunkt for drifting, men ikke for en vær pris da! Håper noen av de overlever for etter tiden også da.. ;) Bilen ser jo for fin ut til og dø i 2007 da :( Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fukaniso Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Vel, mulig jeg bare er prippen, men det der er ikke en "ekte" AE86.. Syns bare det er hatchbacken som er noe særlig å se på jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg