TG opel Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Det jeg da lurer på er hvor stor en oljekjøler fra f.eks. en Audi A6 TDi (eller andre biler med oljekjøler) er? Hvor mange rader? Utvendige mål på kjøleren og på slanger inn/ut? Jeg lurer på om en oljekjøler fra en Audi kan brukes på en opel turbomotor (f.eks c20let). Eventuelt hvorfor kan den ikke brukes (forskjellige diameter på inn/ut eller annet). Tar i mot alle svar med takk. Syns det hadde vært greit å kunne kjøpt en oljekjøler på et bilopphuggeri enn å kjøpe ny. Alle monner drar veit du. 500 kr er bedre enn 900.... TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Å få montert en Audi oljekjøler på en opel motor burde ikke være noe problem. Er ikke sikkert det er lik størelse på de forsjellige koblingene, men kan jo alltids presse nye slanger. Men det koster fort penger igjen. Men har en Audi 200 motor med oljekjøler. Jeg kan godt ta mål av den hvis det er til noe hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Kunne du tatt utvendige mål på selve kjøleren. Antall rader. Dimensjon på slangene inn/ut. Hvis du hadde giddet det så er det kjempebra! Takk! TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg