TG1 Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 selger min Golf GTI 16V.. se AutoDB for info og bilder: http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=168002 selges pga at jeg plutselig har blitt turboholiker... *skjønner ikke* :D ta kontakt ved å skrive svar her,eller send en PM, eller ring/SMS til 90951711... /Tomas G Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 **SOLGT** :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Originally posted by tomgr **SOLGT** :D Hva blir det nå da? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 blir sannsynligvis en Celica...rundt 90-modell... muligens tysk-import... ikke mobb Celica,folkens...jeg LIKER dem...har hatt før,og savner den...hehe ;) kunne godt ha tenkt meg en GT4,men har ikke råd til det nå....er bare en stakkars fattig student,jo.... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg