Knutey Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 hei jeg har en golf III TDI og sliter litt med å få skikkelig lyd i bilen,har satt på sportsfilter og nytt endestykke på eksos. det hjalp litt men vil ha litt mer lyd ut av bilen.Vet at det er diesel men håper på at noen har noen tips. takker for alle svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 har tdi-er eg og. Lyden er egentlig ganske grei. først skifta eg eksos kat-back, blei litt "grommere" lyd. så skifta eg insatsfilter (JR filter), dette som gjorde størst utslag hos meg.. hører turboen/"turbolignende lyd" mye høgere enn det som var orginalt. så chippa eg den, og fekk enda litt meir turbolyd. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutey Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 grinchy thnx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 satte på power filter på min tdk også i går:) genialt med den plystre lyden. kjøpte filter på gatebil treffet. måtte stoppe for å sette på filteret underveis.. Genialt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg