1984GTD Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Skal fjerne antennen som er festet fremme ved panseret og bruke den som står på taket bak. I dag sjekket jeg om antenne-ledningen på antenna bak på taket var dradd frem til cockpitten i bilen sånn at jeg kan koble den på cd-spilleren. Fulgte ledningen fra taket og ut i bagasje-rommet. Endestussen tyder på at det er blitt brukt VHF-samband/radio i bilen. Noen som har formening om hvorfor? Kanskje dette er en eks securitas-bil / politi-bil -muligheten er vel der.. ? Vet at securitas kjørte golf II en god stund, da jeg selv jobber for firmaet. Skal vel gå fint å skifte ut kontakten på ledningen og feste på en kontakt som går inn i antenne-munndelen på cd-spilleren ja? Eller noen som mener at jeg skal skaffe meg politi-radio/samband :P ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Går vel å bytte kontakten ja, men jeg ville seriøst ikke brukt den antenna der, greit med hver sin smak osv, men den var überfæl:shake Ville montert noe alà dette istede Hadde vært morsomt med samband da: "Breaker one nine, breaker one nine, this is the RubberDuck over":D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Går vel å bytte kontakten ja, men jeg ville seriøst ikke brukt den antenna der, greit med hver sin smak osv, men den var überfæl:shake Ville montert noe alà dette istede Hadde vært morsomt med samband da: "Breaker one nine, breaker one nine, this is the RubberDuck over":D Hehe, da er det notert. Ny antenne skal bli. Den er faktisk überfæl den der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg