Lunden07 Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hva slags lakk er best å bruke for å få et fint resultat på en modellbil? Har akkurat bestilt meg en Americaner fra danmark nå, men skal gå til innkjøp av litt lakk og småtteri før den kommer. Noen som vil lage med en liten handleliste på hva jeg må ha for å få den ferdig? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 jeg bruker tamiya og mr color primer,og tamiya,mr color,duplicolor spraylakk(duplicolor må ha en primer som tåler sterk lakk,tamiya går fint) bruker tamiya akryl og enamel og zero billakk med airbrushen min. du må(bør)også ha sandpappir,med korning fra 1500-1200(gjerne også noe grovere/finere) vil også anbefale tamiya maskeringstape,meget bra tape Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ok, takk for svar. Men slik maling og sånn, hvis det er bruk for det er det isåfall med i esken? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 nei,maling og lim er ikke med,det må kjøpes utenom Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ok. Noe spesielt jeg må kjøpe der også? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg