sjefenkongtveit Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Disse er brukt sammenhengende i maks 2 timer. selges fordi jeg hadde kjøpt ny bil og det var mye feil på den så jeg returnerte den. svart innsats,og xenon ringer på en måte. kom med et duglig bud da vel. Send pm så skal jeg sende bilde på mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 mulighet for å sette inn bilder av dem her ? er på utkikk etter lykter uannsett jeg så :) bilder gjør salget mer intresangt ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefenkongtveit Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 mulighet for å sette inn bilder av dem her ? er på utkikk etter lykter uannsett jeg så :) bilder gjør salget mer intresangt ;) skjønner egentlig ikke hvordan man legger inn bilde av de her.. men kan sende deg på mail om du vil. men de er til e36 asså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 tenkte e30 med engang sorry.. men hvis du har lyst til å legge til bilder på sia gratis så kan du lage en egen hjemmeside på http://www.piczo.com ;) gratis å laste opp bilder der.. så kopier du bilde med linken setter den inn slik at det står så vises det på skjermen her ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefenkongtveit Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 ingen som trenger lykter eller?:S:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Bedre om denne tråden hadde vært i kjøp og salg? :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nico123 Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 er intresert :-) bilder av lyktene? ca pris på de da? :worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg