kimhovland Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Har fått en mystisk lyd i min audi i dag... den klikker\skrangler\ tikker da jeg snur rattet helt om, ikke da jeg tar relativt slakke svinger men helt om..... noen som har peiling :)? Siter 92' Audi 80 2,0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Man være leddene i rattakslingen. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 tipper på fjærtårnslager som er deffekt. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomnys Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har fått en mystisk lyd i min audi i dag... den klikker\skrangler\ tikker da jeg snur rattet helt om, ikke da jeg tar relativt slakke svinger men helt om..... noen som har peiling :)? Jeg tipper det er Tappen som trekker tilbake blinklyset ditt. Har vært borti samme problemt før. Det er bare å ta av rattet og sjekke. Siter Av og med Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg