Gå til innhold

Bilen min, A3 1.8 T

Ranger emnet


Doffen_87

Anbefalte innlegg

Da var det vel på tide at jeg fikk surret meg til å lage en tråd om bilen min og mine planer fremover. Kjøpte bilen i november om jeg ikke husker feil. Fikk bilen med 17" sommerfelger og 15" vinterfelger.

Bilde av bilen sånn den så ut da jeg overtok den:

8_1162398351899.jpg

CIMG2923.jpg

 

Fikk meg vinderdekk til 17" felgene:

test06utenskilt.jpg

test04.jpg

 

Så hadde jeg en liten skade på venstresiden av bilen som førte med seg en hel den andre ting som jeg egentlig ikke hadde planer eller råd til å gjøre enda, men sånn ble det. Så nå har jeg fått lakkert helt ned rundt hele og satt på facelift front(har ikke fått råd til tåkelysene enda, men de kommer:P)

Bilde035-1.jpg

Bilde037.jpg

I tilegg til dette har jeg satt inn Green filter, tt-avstengningsventil/resirkventil(skulle visst være bedre), S-Line girkule og en liten antenne.

 

Kommer mere oppdateringer fremover, får bl.annet 19" sommerfelger neste uke + at jeg prøver å finne ut av hvor mye jeg skal senke den og hvordan senkesett jeg skal ha. Noen som har noen tips så er det bare å si ifra.

 

Fremtidens planer:

- Bytte ut front og baklykter med facelift

- Få råd til tåkelys

- Senkesett??hjelp?

- S3 spoiler

- Chip

- Eksos

 

Det kan nok ta litt tid å få til alt dette, men oppdateringer kommer etterhvert. Tar gjerne imot tips!

- Audi A3 1.8T 98' -

 

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kw v3 fornøyd med det. finnes sikkert masse annet bra også.

 

kaakkkssedempere.. :)

 

Forresten; kjempefint med lakkert helt ned.

 

Håper du kjøper noen flotte sommerfelger!

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår