ailenrock Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Felgene vil nok passe fint ja. Mener det er 5x100 på alle A3.Men du vil nok få lyst til å senke mer enn 30 mm Ok, takk for svar! Ja kan nok være jeg får lyst til å senke mer, men neste steg opp der hvor jeg fikk den prisen var 45mm, og da sliter det vel mye på demperne. Tror jeg får holde meg til 30mm. :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Er veldig i tvil om felger nå om dagen. Tilslutt falt valget på RS 4 II, i 18 " , men nå sier de dekkforhandlerene jeg har snakket me at di ikke finnes i min dimensjon, 5x100,di finnes bare i 5x112? Jeg har da sett en golf 4 me disse på, noen som kan hjelpe meg me dette? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det er bare tull. Shariff selger dem med 5x100, men de finnes naturlig nok kun med 5x112 i orginal. 5x100 må du på replica-felger med en langt dårligere kvalitet. Så ta det easy over humpene ;) Vil råde deg til å kjøpe noen italiensk-produserte felger istede, en helt annen kvalitet. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Ah, er det slik ja. Har hørt mye om disse replica felgene ja, og vurderer noe annet, men da blir det fort dyrt? Vil helst ikke over 8,5-9 tusen kr. Noen forslag? Helst 18 " Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 råder deg sterkt til å legge inn noen tusen i et justerbart.. men dersom du bare skal ha fjærer så burde du absolutt senke 40. jeg hadde 30 på min gamle og det syntes ikke engang med 19". Får du 18" på så blir det nok pent med 40. Og de fartsdumpene har du vel ikke tenkt å ta rennafart over? kjør pent så går det helt fint det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Mhm, hører flere si det, men det er for sent, da jeg handlet det, så var ikke akkurat økonomien på topp. Nå er det annereledes, fikk nettopp solgt mopeden for 20 000. Så nå er bodykit på vei i posten, effektanlegg montert, og felger skal bestilleS:) må bare bestemme meg for hvilke Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olje Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 jeg har bestillt rs4 2 felgene.forhandlern sier det skal være bra kvalitet på dem, men hva har det å si? felgene er billige så skulle 1 eller flere bli herpa så er det bare å handle nye :) felgene er kommet men di er så jææævla treg å få tak i dekk :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Du har et godt poeng der Olje :) hvor kjøpte du, og hva kostet di? Tror du di sender til resten av lande? De som selger her i haugesund skal ha minium 10k, andre plasser er det tomt. Har prøvd Sharif, men det er visst klint umulig å få tak i dem, ringer jeg så ber de meg møte opp i lokalene, men er litt stress da det er i oslo, og jeg bor i haugesund -_- Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olje Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 kjøpte felgene på statoil/superdekk.no 1200 pr felg + dekk og få lagt på dekket. kjøpte 17" freesht nokk å ja senksenksenk vet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 veldiig pent :) 1200 + dekk ja. blir vel opp mot 10 000 kr da. de som har disse felgene billige er allti tomme, det er jo forståelig. noen som har kjennskap til hvordan jeg kan få bestilt felger av sharif? har prøvd å sende mail, ingen svar, har ringt, men da sier telefonsvareren at jeg må besøke de i oslo. Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Har blitt gjort litt nå denne uka. Fikk på effektanlegget, så nå HØRES det værtfal ut som jeg kjører noe grovt :D Fikk også på klare sideblinklys idag, ble veldig fint. Stylingsettet kom i posten idag, og vil bli montert neste uke tror jeg, nå er det bare felger som mangler. Ikke noe her da , som har noen 17-18 toms fine felger til salgs? Si fra såfall =) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Hei. Jeg har et par, eller, 2 par ASA felger som jeg skal selge, da jeg trenger penger kjapt. Er 18" med 225/40 dekk som er veldig fine. Bud mottas. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 tja, ikke helt min smak. men takk for tilbude :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 bare hyggelig det. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Dekkskift.no selger rs4-II felger til fine priser. Servicen er topp der også, verdt en telefon/mail :) Tror ikke det er all verden i frakt Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg