ailenrock Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Da var det min tur. Har nå kjøpt pappas Golf 4, og har en del planer for den. Bilen er en 98modell, som er kjørt 160 000. Den er antrasitt-blå, og det er uheldigvis en 1,6 SR. Er jo ikke den sprekeste bilen akkurat, men det får holde som førstebil. :) kan nå se bra ut selv om den ikke går så veldig godt. Den har aircondition, sentrallås med fjernstyring, alarm, el.vinduer framme og bak, el. takluke, det er dette jeg kommer på i farten værtfall. Planene jeg har er: -Montere ny frontfanger,bakfanger,sideskjørt og takvinge. -Effektpotte -Greenkit luftfilter -Nye baklykter, muligens fremlykter også. Skal også sette på klare sideblink. -Fjerne emblemer bak -18 tommere, tror jeg går for Asa AR1. -Senkesett, 30-40 mm tenker jeg Jeg har hatt moped nå, som jeg venter på å få solgt, regner med å få inn litt over 20 000 for den, så når den er solgt, det er vel egentlig da dette prosjekte starter for fullt men :) Det som allerede er gjort er at det er montert inn en blaupunkt spiller, og ha montert inn Blaupunkt Gt 693 6x9'er i hattehylla, resultatet av det ble bra :) Legger inn bilder når så fort jeg har tid! Kom gjerne med innspill. :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Ser ut som en bra bil dette...bilder av den? ;) Kjøpt justerbart senkesett..golfer har en tendens til å bli så sigen bak serru :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ser ut som en bra bil dette...bilder av den? ;)Kjøpt justerbart senkesett..golfer har en tendens til å bli så sigen bak serru :) Har vurdert det,men tror ikke det blir noe av..blir så veldig mye dyrere, gjør det ikke? Bilder kommer, selvom det ikke er noe å se på enda. :) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 justerbart er et must :P hehe trenger ikke bli så veldig dyrt :) ellers høres det ut som dette blir et kjempeprosjekt, mange bilder må du få tatt. hvordan styling har du tenkt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 justerbart er et must :P hehe trenger ikke bli så veldig dyrt :)ellers høres det ut som dette blir et kjempeprosjekt, mange bilder må du få tatt. hvordan styling har du tenkt på? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00059007&vg=712&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9303/712 Denne fronten. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00059060&vg=712&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9303/712 Denne bakdelen, og ganske lik vinge. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00059030&vg=712&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9303/712 Disse sideskjørta :) utenom det, så tenker jeg på Hella baklykter, di som er røde og hvite:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ser bra ut.. ;) Faktisk samme skjørt som jeg skal bestille hvis jeg får dimma fra militæret.. :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 justerbart er et must :P hehe trenger ikke bli så veldig dyrt :)ellers høres det ut som dette blir et kjempeprosjekt, mange bilder må du få tatt. hvordan styling har du tenkt på? Hvor mye ville det ca kommet på da? Har du peiling? Hvis jeg går for vanlige senkefjærer, hvor mye bør jeg senke? Jeg skal ha på 18tommerene, i tilegg til skjørter, og det er mange fartsdumper her, og dårlige veier. 30-40mm ? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ser bra ut.. ;) Faktisk samme skjørt som jeg skal bestille hvis jeg får dimma fra militæret.. :p Takktakk :) ja de er fine de skjørta.. enkle og greie:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Få litt bilder av bilen din også da! Men ser veldig bra ut dette her, gleder meg til du får satt på fangere osv., men skal du lakkere den? Farge? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Her kommer bildene. Er som sagt ikke noen spesiell bil enda,men kommer bilder her værtfall :) Er ikke akkurat noen fotograf, men det er det beste jeg får til :) Skal ikke skifte farge, synes denne er pen, og har ikke råd. Skal derimot inn til lakkerer, for å fikse litt småmerker osv ! Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Tuslet litt uti garasjen idag, fjerna emblemene, syns det ble mye finere :) Får lønn om 10dager, da bestiller jeg fullt styling-kit, senkesett og klare blinklys :) hvordan er det å få av blinklysa, de er bare klipset på sant? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 blinkelysa er klipset, hm skal du senke mye? 30 mm ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 blinkelysa er klipset, hm skal du senke mye?30 mm ? Jepp, tenkte å senke 30, blir vel lav nok da når jeg får på skjørter og fangere? Er en del humper her også så.. Fått tilbud på et 30mm senkesett til 1450, grei pris dette? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Tror dere disse vil se bra ut på golfen? :) Stått på a3 før, passer de rett på min da? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Felgene vil nok passe fint ja. Mener det er 5x100 på alle A3. Men du vil nok få lyst til å senke mer enn 30 mm Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg