Skyline_401 Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg har Litt prob med å koble den opp . jeg får ikke justert trykket opp og ned . noen som har en tegning på hvordan man kobler opp ? har prøvd å finne men fant ikke . B230et http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php/cPath/129_25/products_id/41 er en sånn en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Bare å drite i det t-stykket... Slangen fra turbo/innsug kobler du på den nederste med pila og den til wastegate på den andre så skrur du:) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Bare å drite i det t-stykket...Slangen fra turbo/innsug kobler du på den nederste med pila og den til wastegate på den andre så skrur du:) jeg har tatt å kappet slangen som går fra wastegaten til turbinhuset ? satt t-stykket imellom der , også tatt den på det t-stykket å dratt den inn i cupe'n og koblet den til , også tatt Vakum fra insuget på den andre . er det riktig ? SKAL ha den i cupe'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg