Gå til innhold

mitsubishi wrc

Ranger emnet


polo76

Anbefalte innlegg

Lagt merke til det ja. Bakfra høres det ut som den fusker/går på 3 syl. Synes egentlig ikke det er hverken boxer eller V4, mer som en def pluggkabel. Trodde faktisk det var feil med bilen første gang jeg hørte det, men de kjører vel ikke så lenge med fusk

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du hører er veldig kvass kam. jeg holder på å vurdere å bytte til en kvassere kan for tiden. Ved å gå for 272 eksos og 264 innsug vil jeg fortsatt holde tomgangen helt grei. Men hvis man beveger seg på 280 løft går man over fra sport til racing og får en veldig problematisk tomgang som gjør at motoren faktisk ikke vil gå på tomgang. Løsningen er da å ruse på motoren hver sekund litt for å holde den igang. Fleste biler har det slik at hvis motoren merker at tomgangen blir lav så øker den på litt. Dette er vel litt av det samme bare litt ekstremt.

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du hører er veldig kvass kam. jeg holder på å vurdere å bytte til en kvassere kan for tiden. Ved å gå for 272 eksos og 264 innsug vil jeg fortsatt holde tomgangen helt grei. Men hvis man beveger seg på 280 løft går man over fra sport til racing og får en veldig problematisk tomgang som gjør at motoren faktisk ikke vil gå på tomgang. Løsningen er da å ruse på motoren hver sekund litt for å holde den igang. Fleste biler har det slik at hvis motoren merker at tomgangen blir lav så øker den på litt. Dette er vel litt av det samme bare litt ekstremt.

 

Mvh

Tror ikke du helt vet hva vi snakker om her.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår