eXigo Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Bytta sikringa til anlegget på fredag (den som er på straumkabelen) og og forsterkaren lyste som den skulle gjere. Så byrja det sjølvsagt å regne så eg bestemte meg for å køyre bilen inn på løa. Ingen reaksjon, bilen starta ikkje og motoren gjekk på ingen måte rundt. Det kjem heller ingen klikkelyd... Det er straum, og både varmeapparatet og dei elektriske vindua fungerar. Har fått høyre av fleire hold at det kan vere sikringa, men eg er ganske så sikker på at eg har sjekka dei fleste, og dei verka å vere fine. Det kan visst òg vere startmotoren. Nokon som har nokre tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Takk for alle dei hjelpsomme svara... For øvrig så var det innslaget som hadde tatt kvelden. Ny startmotor er på veg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg