eple Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Vet det er flere plasser som tilbyr forsikring mot bla,a fartsbøter. Tenkte å registrere meg hos bot.as, men sjekket rundt litt først. Fant fram til disse linkene fra kredittilsynet: http://www.kredittilsynet.no/wbch3.exe?ce=18046 og http://www.kredittilsynet.no/wbch3.exe?ce=18220 Rundt slutten på det siste brevet under konklusjonen: Kredittilsynet gir Bot NUF, som tilbyder av erstatning ved ilagt bot som følge av brudd på trafikkreglene m.m., pålegg om å opphøre med forsikringsvirksomhet innen 9. mars 2007. Noen som vet noe om dette? Virker ikke som at bot.as har gjort noe med dette og sidene er ennå oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hva med skittau.no da? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Sjekket innom skittau.no og ser ut som de har tatt bort alle menyknappene utenom "Forside", "Vilkår" og "Kontakt Oss". Det kravet fra kredittilsynet gjaldt alle plasser som drev med en slik forsikring, men akkurat de brevene i de linkene var skrevet direkte til bot.as Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Er det noen her på forumet som er/har vært medlem av et slikt selskap og som faktisk har fått dekket et forelegg? Har enda ikke hørt om noe slikt tilfelle. Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Er det noen her på forumet som er/har vært medlem av et slikt selskap og som faktisk har fått dekket et forelegg? Har enda ikke hørt om noe slikt tilfelle. Ikke jeg heller.... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg ville ikke satset på en sånn forsikring! Tror at når du får en fartsbot så finner de på masse grunner for at de ikke skal betale boten. Bullshit spør du meg! Jeg har forresten også hørt om ''forsikring'' mot å bli tatt for å smugle sprit!! :p Men det tror jeg det ble slutt på ganke raskt! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg