Gå til innhold

Saab93Fido edition

Ranger emnet


erikfido

Anbefalte innlegg

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nå er det snart så det braker løs på Saaben.. Har om sider fått skinn å skai inn dørene på verksted.. Skal trekke opp tak og stolper som skal ha orginal utforming. A-stolpene skal det bli høyttaler i.

 

DSC_6729.jpg

 

 

Her har jeg et bilde av en bil som er lakkert i den fargen jeg skal ha på bilen.

 

300_Red_Rocket-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er:

2 stk Kicker S12L5 4kant 12".

1 stk Kicker ZX650.4 forsterker.

1 stk Kicker ZX550.2 forsterker.

Dem har den samme fysiske størrelsen.

 

Det er da virkelig ALT for lite effekt for 2x12"L7!!!?

 

Gratulere med premiene! :)

Må få skrudd noe saab snart! Må jo bli helrått! ;)

Når blir det lakkering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

lurte på om du kune svare meg på noen få ting siden du alerede har pluket en 9-3 ifra en an... må du ta av helle dør panelet for og komme til høytalerene? og når du endelikomer in til de hvilken størelse er de??? også lurte eg på om u hvet om det er masse styr og skifte ut den orginale spilleren med en dobel din spiller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på om du kune svare meg på noen få ting siden du alerede har pluket en 9-3 ifra en an... må du ta av helle dør panelet for og komme til høytalerene? og når du endelikomer in til de hvilken størelse er de??? også lurte eg på om u hvet om det er masse styr og skifte ut den orginale spilleren med en dobel din spiller????

 

Heisann.. Du må ta av dørpanelene for å komme til høytalerene, de er 5 1/4" tru jeg det var..

Når det gjelder spiller er jeg ikke sikker, det er kanbus på min bil å da tru jeg ikke det kan fikles noe med så vidt jeg vet.

Så lenge det ikke finnes noen kabeloverganger som kan brukes på ny spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår