Gå til innhold

Glomma Papp Ford RS200 1:18

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg har da bygd en modellbil av Glomma Papp Ford rs200. Men så her om dagen presterte jeg på å miste den i gulvet:shake Har derfor begynt og bygge den opp igjen. Slik så den ut før jeg fikk ødelakt den...

 

DSC_0146.jpg

 

Her er da bilder fra jeg bygger den sammen igjen.

2.jpg

 

1-2.jpg

 

454.jpg

 

45.jpg

 

 

Mere kommer.

Gatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Her er et bilde slik den så ut ny...

 

biler41.jpg

 

HVOR har du fått tak i den RS200'n der? jeg så en sånn på et bruktmarked, men jeg hadde ikke penger....en sånn tenkte jeg da at jeg skulle hatt

1984 Ford Granada 2.3 Ghia S

1981 Ford Granada 2.3 "Ghia"

1980 Ford Granada 2.3 LS

1973 Saab 96 v4 VRAK

1971 Saab 96 v4 1700 sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bila har blitt vansklige og få tak i ettersom det ble laga bare noen få eksemplarer. Har sett noen få på ebay, men i Norge er det ingen som markedsfører dem lenger. Per hos modellbiler.no skaffet meg en for et års tid ca. Mener jeg betalte ca 500,-. Den skaffet han gjennom en han kjente i Sverige. Han fikk skaffet to, så jeg hvet ikke om han har solgt den andre...

Gatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bila har blitt vansklige og få tak i ettersom det ble laga bare noen få eksemplarer. Har sett noen få på ebay, men i Norge er det ingen som markedsfører dem lenger. Per hos modellbiler.no skaffet meg en for et års tid ca. Mener jeg betalte ca 500,-. Den skaffet han gjennom en han kjente i Sverige. Han fikk skaffet to, så jeg hvet ikke om han har solgt den andre...

 

Er denne bare laget i noen få eksemplarer?? jeg kjøpte en slik i holland for bare 200kr i fjor sommer:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår